En aquest espai hi trobaràs tots els serveis que, com a empresa associada, tens a la teva disposició. Disposes d’informació, recursos, gestió de tràmits… perquè no t’hagis de preocupar de res més que de ajudar als teus clients i clientes.
Vols realitzar aquesta formació a través de l’ACCA? Fes clic aquí, omple el formulari i contactarem amb tu per informar-te de tot.
L’ACCA ha subscrit un acord amb el despatx EMIN ADVOCATS per prestar el Servei d’Atenció al Client als associats.
EMIN ADVOCATS és un despatx amb oficines a Terrassa, Barcelona i Castelldefels, que compta amb la certificació d’AENOR al seu sistema de qualitat per la ISO 9001:2008, i que pertany a la xarxa internacional de despatxos d’advocats G.I.P.E., amb oficines a tot l’estat espanyol i resta del món.
El seu director i responsable del Servei d’Atenció al Client per als associats de l’ACCA és el Sr. Juan Pedro Hoya, advocat i Màster en Assessoria Jurídica d’Empreses per l’Instituto de Empresa de Madrid, amb una dilatada experiència al món assegurador. De la seva trajectòria professional cal destacar el seu servei com a advocat a Garrigues, i Responsable de l’Assessoria Jurídica d’un grup assegurador d’àmbit estatal.
La plataforma SANOS és una eina de programari que facilita la tasca dels corredors d’assegurances, creant informes d’anàlisi objectiu i donant compliment a l’article 42,4 de la Llei de Mediació d’Assegurances.
Qualsevol dubte o incidència cal que ens ho comuniqueu al correu electrònic de l’associació acca@cecot.org